zaterdag 11 juli 2009

Tolberone Trail 11-07-09

Hallo allemaal!
Mijn eerste bericht op mijn blog!

Vandaag ben ik met Rinaldo, een maat van me, naar Tolberone Trail gegaan in Aachen(DUI). Om 9.15 zijn we vertrokken in Steijn. Na een kleine drie kwartier gereden te hebben, waren we aangekomen in Aachen. We hebben ons rustig aangekleed, en zijn naar boven gelopen.
Ik had gedacht dat het veel natter en gladder zou zijn door het slechte weer van de week ervoor. Dat viel gelukkig reuze mee. Onderaan waren we gladde stukken, maar voor de rest was het prima te rijden! We hebben 's morgens een beetje fun gereden, wat leuke tracks rijden en wat praten met elkaar. Na 's middags gegeten te hebben, gingen we weer terug omhoog. We hebben het meeste de wortelsectie gereden op de 'echte' Tolberone Trail. Daar hebben we wat lijnen uitgezocht en geprobeerd. Later op de middag kwamen nog twee Duitse locals rijden. Nog heel even kort met hun gepraat. Ze vroegen of ik mijn lijn aan hun wou laten zien. Ik heb mijn lijn toen even voorgereden. We wouden nog een filmpje maken, maar we waren de camera in de auto vergeten. Volgende keer beter!
We hadden ook nog een vlaggetje in het bos gevonden en die voor de fun aan mijn bike vast gemaakt. Daar hebben we nog een foto van gemaakt, die ik een dezer dagen wel even erop ga zetten.

Nu ga ik mijn fiets schoonmaken en klaarmaken voor de volgende rit!

Grtz Maarten