zaterdag 11 juli 2009

Wie ben ik?

Hallo allemaal!


Ik ben Maarten Visscher, 16 jaar en ik woon in Echt, een plaatsje in midden-Limburg.


Ik rij mountainbike, voornamelijk downhill en fourcross. Ik rij sinds 1 jaar downhill. Ik heb vanaf mijn 6e gebmxt. 3 Jaar geleden heb ik een Specialized P1 gekocht. Leuk beginnersfietsje. Daarna kwam het iets ruigere werk en wou ik een short-fully. Dat werd een Ghost Dual Racing, een frame wat je (bijna) nooit ziet, want er zijn er maar een beperkt aantal van gemaakt. Met die Ghost heb ik PDS gereden en toen kwam ik erachter dat ik een specifieke downhill bike wou. Die heb ik toen aangeschaft en dat is een Lapierre DH230 geworden!


Dit jaar rij ik niet veel wedstrijden, maar volgend jaar wil ik de volledige IXS cup in Duitsland meerijden! Dit jaar rij ik enkel de Nissan cup mee. Zo, dit is tot nu mijn info over mij. Je zal me per bericht wel beter leren kennen! En als je me echt wil leren kennen, aarzel niet en neem contact op voor een rondje te fietsen!

Grtz. Maarten